Σελίδες

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016

Γιάννης Γαΐτης -– Giannis Gaitis [1923-1984]

Γαϊτης Γιάννης-Οδυσσέας και σειρήνες
Γαϊτης Γιάννης-Καταπίεση, 1980
Γαϊτης Γιάννης-Μορφές
Γαϊτης Γιάννης-Παρέλαση, 1974
Γαϊτης Γιάννης-ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ«Θέλω πάρα πολύ να εξηγήσω τη δουλειά μου […] υπάρχουν ειδικοί που μπορούν να κάνουν αυτήν τη δουλειά […] αλλά εγώ νομίζω έχω πιο πολύ δικαίωμα να μιλήσω για τα Ανθρωπάκια, αυτά τα οποία είναι ξύλινα βέβαια, αλλά αληθινά Ανθρωπάκια. Δηλαδή είναι τα Ανθρωπάκια τού σήμερα, είναι το κατεστημένο και το ίδιο το Ανθρωπάκι αυτό αντιδρά στο κατεστημένο. 


Οι άνθρωποι, τα Ανθρωπάκια που λέω, το κατεστημένο, έφτασε σ’ ένα σημείο όπου δεν παίρνει άλλο να πάει πιο μακριά […] γίνανε ένα νούμερο και τίποτα παραπάνω. Εδώ εγώ κάνω μια μαρτυρία και σας λέω: Φροντίστε να σωθείτε, να σωθούμε. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο εγώ εκτός απ’ αυτήν τη μαρτυρία». ?«Μονόγραμμα» ΕΡΤ2, Γιάννης Γαΐτης, Νοέμβριος 1984
Πηγή https://parallhlografos.wordpress.com/
Γαϊτης Γιάννης--ΖΕΥΓΑΡΙ
Γαϊτης Γιάννης--ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ (ΕΡΕΧΘΕΙΟ)
Γαϊτης Γιάννης-ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ- ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΝΑΟΣ
Γαϊτης Γιάννης-ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ
Γαΐτης Γιάννης-Κόκκινο πλήθος, 1971
Γαΐτης Γιάννης-Η κηδεία του Τσε Γκεβάρα (μεταμόρφωση) λάδι σε μουσαμά 1968
Γαΐτης Γιάννης-«Άγγελοι», 1983

GAITIS, YANNIS. "Bird", 1983.

Γιάννης Γαΐτης, «Ερωτικός άγγελος», 1980
Γαΐτης Γιάννης-Powell & Mason Sts [trolley car, San Francisco], 1975
Γαϊτης Γιάννης-Μπλε κεφάλια, 1971
Γαϊτης Γιάννης-ABSTRACT_1
Γαϊτης Γιάννης-EN REGARDANT LES ETRES LIBRES (WATCHING FREE BEINGS)
Γαϊτης Γιάννης-Πορτραίτο της Λ. Σ.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...